Обробка даних...

Завантаження
Завантаження
Розмір шрифту
A
A
A
Колір сайту
A
A
Звичайна версія сайтуЗвичайна версія сайту





Пошук
Пошук
Людям із порушенням зоруЛюдям із порушенням зору

Львiвенергозбут

Знайти

Інформація про перерви в електроживленні для споживачів ПрАТ

Електронні ресурси інформування споживачів ПрАТ «Львівобленерго» стосовно перерв у електропостачанні:

Вебсайт

Одним із основних джерел інформації про відключення (планові, аварійні, застосування графіків) для споживачів ПрАТ «Львівобленерго» є офіційний сайт «Львівобленерго» loe.lviv.ua, розділ «Чому немає світла» https://poweroff.loe.lviv.ua/

Сторінка вебсайту «Львівобленерго» стосовно відключення споживачів «Чому немає світла» функціонує від серпня 2016 року. Вже тоді споживачі мали можливість в онлайн режимі дізнаватись про причини відсутності електроенергії та час відновлення електропостачання. Інформація про відключення автоматично відображається на сайті з технічних програм.

У грудні 2021 року – січні 2022 року силами ІТ-спеціалістів Товариства на базі діючої сторінки вдосконалено сервіс, зокрема пошук вимкнень (додано ОТГ), додано інтерактивну карту звимкненнями (на даний час не відображається, зважаючи на вимоги інформаційної безпеки під часвоєнного стану), а також можливість надіслати повідомлення про відсутність електроенергії одразув диспетчерські програми.

За допомогою сервісу пошуку діючих відключень користувач отримує інформацію про час початку і закінчення перерви в електропостачанні із зазначенням назв населених пунктів, вулиць, будинківта назв перерв.

Інформація у розділі оновлюється постійно та автоматично з технічних програм, дата та час оновлення інформації відображається споживачам у верхньому лівому куті таблиці.

Враховуючи впровадження графіків відключень, у розділі «Чому немає світла» опубліковані відповідні графіки, поділені за групами. Кожен споживач може знайти свою групу за допомогою сервісу пошуку. Пошук здійснюється за критеріями: населений пункт, вулиця, номер будинку, а за потреби деталізації – особовий рахунок для побутових споживачів або номер договору для непобутових споживачів.

Окрім цього, на сайті «Львівобленерго» споживачі мають можливість надіслати інформацію про відсутність електроенергії одразу в диспетчерські програми.

Додатково інформація про впровадження чи відміну графіків, відключення публікується на сайті «Львівобленерго» у розділі «Новини» та офіційних сторінках Товариства у соціальних мережах: Facebook, Telegram, Instagram, Viber.

Телеграм канал «Львівобленерго.Новини»
https://t.me/lvivoblenergo


Вайбер канал «Львівобленерго. Новини»
https://invite.viber.com/?g2=AQASFc0UrpZ0nlAyCmezkSL8Z8SL%2FsZyKKN8ALV3VidwiprjRHTlqjDs4%2F5NChdp


Інстаграм сторінка «Львівобленерго»
https://instagram.com/lviv.oblenergo?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Фейсбук сторінка «Львівобленерго»
https://www.facebook.com/lvivoblenergo/


Фейсбук сторінка Гарячої лінії «Львівобленерго»
https://www.facebook.com/lvivoblenergo.hotline


Чат-боти «Львівобленерго» у Вайбер і Телеграм
Повідомлення з інформацією про перерви в електропостачанні за своїми особовими рахунками в автоматичному режимі отримують користувачі чат-ботів «Львівобленерго» у Viber/Telegram:

Viber: https://www.viber.com/loebot
Telegram: https://t.me/loeserviceBot

Окрім цього, інформація стосовно фактичної відсутності електроенергії з різних причин доступна у розділі «Немає світла» чат-ботів: планові ремонтні роботи, аварійне вимкнення та стабілізаційне вимкнення згідно з групою графіку.

У випадку, якщо відключення за адресою споживача не зафіксовано, у розділі «Немає світла» можна сформувати та відправити повідомлення диспетчеру.

Натиснувши кнопку «Група відключень» користувачі зможуть дізнатись, до якої групи належить їх особовий рахунок та графік погодинних відключень на кожен день тижня.

Під кнопкою «Ремонт мереж» — інформація про ремонти електромереж, через які можлива відсутність електроенергії за особовим рахунком клієнта.
 
Персональний кабінет

Інформацію про аварійні відключення, відключення за графіком та попередження про планові роботи отримують на свою електронну пошту клієнти, які зареєструвались у «Персональному кабінеті»: https://info.loe.lviv.ua/

Окрім цього, непобутові споживачі «Львівобленерго», зареєстровані у «Персональному кабінеті», мають можливість отримувати інформацію про відключення також і на Viber- чи Telegram-бот.

Споживач може замовити надсилання інформації про відключення одразу на декілька контактних даних (номерів телефонів, e-mail) за кожним з об’єктів договору.

Кол-центр

З допомогою оновленого програмного забезпечення, споживачі, які телефонують в кол-центр ПрАТ «Львівобленерго», в автоматичному режимі отримують інформацію про відключення, без залучення операторів.

При дзвінку програма «впізнає» клієнта за номером телефону і одразу ж повідомляє про причину відключення і орієнтовний час відновлення електропостачання, якщо за його адресою зафіксоване вимкнення.

Будь-який споживач може скористатися такою функцією, для цього достатньо зателефонувати в кол-центр один раз, система зафіксує телефонний номер, відтак в майбутньому, зателефонувавши в кол-центр споживач без з’єднання з оператором прослухає аудіофайл з інформацією про причини перерви в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання.

Разом з тим у головному меню кол-центру реалізована можливість для споживачів з’єднання з оператором кол-центру за необхідності.
Кол-центр ПрАТ «Львівобленерго» працює цілодобово за номерами 0-800-30-15-68 (безкоштовно), 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68,(032) 290-75-68 (згідно з тарифами операторів зв’язку)
 

facebookyoutube